Politika povrata i reklamacija – Brendly

Politika povrata i reklamacija

Brendly na zahtjev za reklamaciju odgovara u istom ili narednom danu.

Svi zahtjevi za pogrešno isprintane / oštećene / neispravne proizvode moraju se podnijeti u roku od 2 tjedna nakon što je proizvod primljen. Za pakete izgubljene u transportu, svi zahtjevi moraju se podnijeti najkasnije 2 tjedna nakon predviđenog datuma isporuke (jedan radni dan nakon prelaska iz stanja “Spremna za slanje” u “Poslana” ili jedan radni dan nakon mail obavijesti da je paket poslan). Brendly pokriva trošak za sve reklamacije nastale našom greškom.

Ako Vi ili Vaši kupci primijetite problem s proizvodima ili smatrate da postoji neka druga vrsta problema vezana za narudžbu, pošaljite izvještaj klikom na link “Prijavi reklamaciju” koji se nalazi u trgovini s koje ste naručili proizvode.

Pošiljka nije preuzeta

Pošiljke koje nisu preuzete možemo podijeliti u dvije grupe.

  • Pošiljke koje je Brendly izradio i poslao u garantiranom roku
  • Pošiljke koje Brendly nije izradio i poslao u garantiranom roku

Pošiljke koje je Brendly izradio i poslao u garantiranom roku, a kupac ih nije preuzeo, Brendly će naplatiti. Proizvodi koji nisu preuzeti ulaze u skladište vraćenih proizvoda najkasnije 5 dana od trenutka prelaska narudžbe u stanje „Vraćena“. Skladište vraćenih proizvoda možete pratiti u sekciji „Vraćeni proizvodi“, dostupnoj na Brendly platformi u okviru Vašeg računa.

Rukovanje skladištem vraćenih proizvoda

  • Ako se pojavi narudžba čiji svi proizvodi već postoje u skladištu vraćenih proizvoda, za slanje će se koristiti proizvodi iz Vašeg skladišta vraćenih proizvoda, kako bi se nadomjestio Vaš trošak vraćenih proizvoda (prvo se isporučuju najstariji proizvodi). Troškove ponovne isporuke vraćenih proizvoda snosite Vi.
  • Možete zahtijevati da se proizvodi iz skladišta vraćenih proizvoda isporuče na Vašu adresu jednom tjedno o Vašem trošku isporuke.

Pošiljke koje Brendly nije izradio i poslao u garantiranom roku, neće biti naplaćene, tj. Brendly snosi troškove za izradu i isporuku istih. Ove narudžbe ne ulaze u skladište vraćenih proizvoda.

Garantirani rok je broj dana od trenutka ulaska narudžbe u stanje „Prihvaćena“, do trenutka ulaska narudžbe u stanje „Poslana“. Garantirani rok ovisi o tipu isporuke.

Garantirani rokovi po tipu isporuke:

  • Standardna isporuka – 4 radna dana

Zamjena veličine

Pristajete li na zamjenu veličine u svojoj trgovini i snosite li trošak dostave zamjenske veličine Vi ili Vaš kupac možete definirati u postavkama trgovine u rubrici “Politika reklamacija”.

Prema zadanoj politici, koja je važeća nakon kreiranja trgovine, Vaša trgovina prihvaća reklamacije na veličinu, a kupac snosi troškove dostave zamjenske veličine. Kao što smo ranije spomenuli, možete promijeniti politiku u postavkama trgovine u odjeljku “Politika reklamacija”.

U slučaju da prihvatite zamjenu veličine, sami snosite troškove u visini bazne cijene proizvoda, kao i trošak poštarine ukoliko u Vašoj politici reklamacije definirate da snosite troškove ponovnog slanja zamjenske veličine. Preporuka je da svojim kupcima naglasite kako je vrlo važno pogledati tablicu veličina i slijediti upute prilikom kupnje proizvoda.

Proizvodi koji su se vratili kao dio reklamacije za veličinu će ući u skladište vraćenih proizvoda najkasnije 5 dana od trenutka preuzimanja proizvoda poslanog od strane kupca. Reklamacija za veličinu se neće prihvatiti sve dok kupac ne pošalje proizvod nazad, kako bismo se osigurali da će proizvod koji ste već platili ući u skladište vraćenih proizvoda.

Rukovanje skladištem vraćenih proizvoda

  • Ako se pojavi narudžba čiji svi proizvodi već postoje u skladištu vraćenih proizvoda, za slanje će se koristiti proizvodi iz Vašeg skladišta vraćenih proizvoda, kako bi se nadomjestio Vaš trošak vraćenih proizvoda (prvo se isporučuju najstariji proizvodi). Troškove ponovne isporuke vraćenih proizvoda snosite Vi.
  • Možete zahtijevati da se proizvodi iz skladišta vraćenih proizvoda isporuče na Vašu adresu jednom tjedno o Vašem trošku isporuke.

Povrat ispravnog proizvoda

Povrat neoštećeneog proizvoda odgovarajuće veličine, zbog grižnje savjesti, nudi se krajnjem kupcu u roku od 14 dana, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (čl. 79.). U tom slučaju dužni ste sa svog računa platiti kupcu iznos jednak cijeni narudžbe uključujući i trošak dostave. Brendly se obvezuje na Vaš račun uplatiti novčani iznos u visini osnovne cijene i cijene dostave.

Povrat novca

Ako krajnji kupac želi povrat novca za pogrešno isprintane / oštećene / neispravne proizvode, ili zbog kašnjenja narudžbe, potrebno je da s Vašeg računa kupcu isplatite sumu u visini cijene narudžbe uključujući i cijenu isporuke, a Brendly će Vama izvršiti povrat na račun u iznosu bazne cijene proizvoda i cijene isporuke.

Brendly je u obavezi da povrat vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, djelomično ili u cijelosti, što znači da će banka na zahtjev prodavača obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.