Vodič za korišćenje platforme – Brendly

Vodič za korišćenje platforme

Jednostavan vodič kroz sve procese na Brendly platformi.

1. Vodič za kreiranje računa i Brendly trgovine

Za kreiranje računa na platformi Brendly potrebno je ispuniti podatke na stranici za registraciju prema primjeru ispod.

Zatim trebate kreirati novu trgovinu definiranjem naziva i poveznice trgovine prema donjem primjeru.

Čestitamo! Napravili ste svoj Brendly račun i svoju prvu trgovinu na Brendly platformi.

Sljedeći korak je priprema narudžbe za početak prodaje za koju smo se također pripremili Vodič za pripremu naloga za početak prodaje.

2. Vodič za pripremu naloga za početak prodaje

Kako bi Vaša trgovina mogla primati narudžbe, morate dovršiti sve nedovršene korake prikazane u odjeljku Moj Brendly. Korake možete vidjeti u donjem primjeru.

Prvi korak je objavljivanje trgovine. U odjeljku Moj Brendly potrebno je kliknuti na prvi korak, a zatim na gumb Objavi trgovinu na desnoj strani. Alternativa je kliknuti gumb Objavi trgovinu u desnom gornjem uglu platforme.

U drugom koraku potrebno je izraditi i objaviti prvi proizvod. Kako da izradite i objavite prvi proizvod možete vidjeti u Vodič za upravljanje proizvodima.

Treći korak je dodavanje opcija plaćanja prema Brendly-ju. Opcije plaćanja koje dodate Brendly će koristiti za naplatu svoje usluge prema Vama. 

Četvrti korak je dodavanje opcija naplate. Opcije naplate omogućit će Vašem kupcu da odabere kako želi platiti proizvode u Vašoj trgovini.

Za treći i četvrti korak smo Vam pripremili Vodič za aktiviranje opcija plaćanja i naplate.

U potonjem, petom koraku, potrebno je da unesete podatke koji su neophodni u procesu isporuke i naplate. Pomoć za dovršavanje petog koraka možete pronaći u Vodič za definiranje adresnih podataka.

3. Vodič za biblioteku datoteka

U biblioteci datoteka spremate sve dizajne koje ćete kasnije koristiti. Da biste dodali datoteku ili grupu datoteka u biblioteku datoteka, morate kliknuti gumb kao u donjem primjeru.

Nakon klika će se otvoriti Biblioteka datoteka. Za dodavanje nove datoteke ili grupe datoteka potrebno je kliknuti na gumb kao na slici ispod.

Nakon klika otvorit će se prozor u kojem treba odabrati datoteke koje želite dodati u biblioteku datoteka.

Ako želite stvoriti mape za organiziranje datoteka, to možete učiniti klikom na gumb kao u donjem primjeru.

Datoteke možete prenijeti u mapu tako da prvo odaberete datoteke koje želite prenijeti u mapu, kao u donjem primjeru.

Zatim kliknete gumb kao u primjeru ispod.

I na kraju, odaberete mapu i kliknete na gumb kao u primjeru ispod.

Također možete premjestiti mape klikom na gumb kao u donjem primjeru.

Zatim kliknete na gumb kao na slici ispod.

Odaberite mapu i kliknite gumb kao u donjem primjeru.

4. Vodič za upravljanje proizvodima

Da biste stvorili proizvod, morate ići na odjeljak Proizvodi i kliknite gumb Kreiraj proizvod kao na primjeru ispod.

Zatim trebate odabrati proizvod na koji želite primijeniti dizajn. Primjer ispod.

Zatim će se otvoriti stranica za uređivanje proizvoda. Da biste dodali svoj dizajn morate kliknuti na gumb kao u primjeru ispod.

Otvorit će se biblioteka datoteka u koju je potrebno dodati Vaš dizajn, a zatim dodati dizajn odabrati kako bi se aplicirao na proizvod koji ste odabrali. Možete koristiti dizajn u JPG i PNG formatu. Naša preporuka je da koristite PNG format. Ispratite primjere ispod.

Kada se dizajn doda na proizvod, možete ga pozicionirati i promijeniti mu veličinu po želji, koristeći dostupne ikone kao u primjeru u nastavku.

Sljedeći korak je popunjavanje pojedinosti o proizvodu. U odjeljku Informacija možete:

  • Odabrati boje u kojima želite da proizvod bude dostupan na trgovini
  • Odabrati boju proizvoda koji želite da se vidi na naslovnoj sličici proizvoda
  • Definirajte naziv i opis proizvoda
  • Definirati meta opis i meta podatke
  • Odabrati kategorije u kojima želite da se nalazi proizvod
  • Definirajte cijenu proizvoda

U nastavku možete vidjeti obrazac za popunjavanje podataka o proizvodu.

Nakon što ispunite pojedinosti o proizvodu, potvrdite izradu proizvoda klikom na gumb prikazan u primjeru u nastavku.

Nakon što je obrada proizvoda dovršena, trebate objaviti svoj proizvod kako bi postao dostupan za kupnju u Vašoj trgovini. Proizvod objavljujete klikom na gumb prikazan u donjem primjeru. Isti gumb koristite kada želite da proizvod ne bude vidljiv na Vašoj trgovini.

Ako želite promijeniti dizajn ili pojedinosti o proizvodu, trebate kliknuti na gumb prikazan u primjeru ispod.

Ako želite izbrisati proizvod, morate kliknuti na gumb prikazan u primjeru ispod.

Ako želite unijeti vlastite slike proizvoda koje će biti prikazane na trgovini, to možete učiniti klikom na gumb kao u primjeru ispod.

5. Vodič za aktiviranje opcija plaćanja i naplate

Kako biste mogli naplatiti proizvode od svojih kupaca i kako bi Brendly mogao naplatiti uslugu od Vas, morate dodati opcije naplate i opcije plaćanja.

Opcije plaćanja dodajete u sekciji Podešavanja > Opcije plaćanja, kao na primjeru ispod.

Potrebno je odabrati jednu od dostupnih opcija plaćanja koja Vama odgovara te klikom na gumb unutar dostupne opcije plaćanja pokrećete proces aktivacije opcije plaćanja.

Dostupnost opcije plaćanja ovisi o zemlji u kojoj je račun kreiran, kao i o tržištu Vaše trgovine.

Dostupne opcije plaćanja na Brendly platformi su:

  • Platna kartica (Vodič za povezivanje)
  • Kompenzacija (Vodič za povezivanje)
  • Stripe (Vodič za povezivanje)

Opcije naplate dodajete u sekciji Podešavanja > Opcije naplate, kao na primjeru ispod.

Potrebno je da odaberete neku od dostupnih opcija naplate koja Vam odgovara. Možete odabrati više opcija naplate. Da biste dodali opcije naplate, prethodno morate dodati opcije plaćanja.

Dostupnost opcije plaćanja ovisi o zemlji u kojoj je račun kreiran, kao i o tržištu Vaše trgovine.

Dostupne opcije naplate na Brendly platformi su:

  • Platna kartica 
  • Plaćanje pouzećem

6. Upute za definiranje adresnih podataka

Posljednji korak u odjeljku Moj Brendly koji je neophodan kako bi Vaša trgovina bila spremna za primanje narudžbi je definicija podataka o adresi.

Potrebno je kliknuti na ikonu u gornjem desnom kutu i odabrati opciju Podešavanja, kao na primjeru ispod.

Zatim morate ispuniti sva polja u odjeljku Opće, koji će se otvoriti nakon klika na Podešavanja iz gornjeg primjera, tako da Vaša trgovina bude spremna za primanje narudžbi.

7. Vodič za upravljanje kategorijama

Platforma Brendly omogućuje Vam stvaranje kategorija, tako da možete grupirati proizvode koji pokrivaju srodnu temu. Kategorije koje kreirate i u koje dodajete proizvode bit će vidljive na trgovini te će kupcima olakšati pronalazak proizvoda iz kategorije koja ih najviše zanima.

Da biste stvorili kategoriju, morate otići u odjeljak Kategorije, a zatim kliknete na gumb kao na primjeru ispod.

Zatim trebate unijeti naziv kategorije i odabrati nadkategoriju, ako želite da Vaša kategorija bude potkategorija neke druge kategorije (npr. imate kategoriju Film i pod tom kategorijom želite napraviti kategoriju Komedija – odabrat ćete Film kao nadkategorija). Kada ste unijeli naziv i odabrali nadkategoriju (koju ne morate odabrati ako ne želite) potrebno je kliknuti na gumb kao u primjeru ispod.

Možete promijeniti kategoriju klikom na gumb kao u primjeru ispod.

Kategoriju možete izbrisati klikom na gumb kao u donjem primjeru.

Možete povući i ispustiti kategorije i promijeniti njihov redoslijed.

8. Vodič za upravljanje popustima

Platforma Brendly omogućuje Vam stvaranje popusta i promo kodova za Vaše proizvode. Kako možete iskoristiti popuste i promo kodove da biste ojačali Vaš brend i pospešili prodaju možete pročitati na našem blogu Promo Kodovi (Kuponi) – Kompletna Marketing Strategija

Da biste stvorili popust, morate otići u odjeljak Popusti i kliknuti na gumb kao na primjeru ispod.

Zatim je potrebno odabrati proizvode za koje želite aktivirati popust i zatim kliknuti na gumb kao u primjeru ispod.

Nakon toga je potrebno ispuniti podatke o popustu i kliknuti na gumb prema primjeru ispod. Iznos popusta možete definirati kao fiksni iznos ili kao postotak.

Također možete uključiti opciju “Besplatna dostava” za proizvode koje ste odabrali u prethodnom koraku. Ako kupac doda barem jedan od ovih proizvoda u košaricu, dobiva besplatnu dostavu za cijelu narudžbu.

Popust koji ste dodali bit će vidljiv kupcima u trgovini u vremenskom intervalu koji ste definirali prilikom kreiranja popusta.

Da biste izradili promo kod, morate otići u odjeljak Popusti > Promo kodovi i kliknuti na gumb kao na primjeru ispod.

Zatim je potrebno odabrati proizvode za koje želite aktivirati promotivni kod i zatim kliknuti na gumb kao u primjeru ispod.

Nakon toga potrebno je ispuniti podatke o promo kodu i kliknuti na gumb prema primjeru ispod. Iznos promo koda možete definirati kao fiksni iznos ili kao postotak, a možete definirati i koliko puta je moguće iskoristiti promo kod.

Također možete uključiti opciju “Besplatna dostava” za proizvode koje ste odabrali u prethodnom koraku. Ukoliko kupac doda barem jedan od ovih proizvoda u košaricu, nakon aktivacije promo koda dobiva besplatnu poštarinu za cijelu narudžbu.

Promotivni kod koji ste dodali možete podijeliti s kupcima izravno, putem e-pošte, društvenih mreža i bilo kojeg drugog kanala koji želite. Da bi kupac mogao iskoristiti promo kod potrebno je prilikom kupnje proizvoda unijeti naziv promo koda kao u primjeru ispod.

9. Vodič za uređivanje naljepnice za pakiranje

Brendly šalje proizvode koje kupac naruči iz Vaše trgovine u paketu s naljepnicom koju možete dizajnirati kako želite.

Da biste promijenili dizajn naljepnice pakiranja, morate ići na odjeljak Postavke > Branding i kliknuti na gumb kao na slici ispod.

Zatim odaberite datoteku iz biblioteke datoteka i Vaša će naljepnica biti spremna.

10. Vodič za SEO (Kako da moja trgovina bude vidljiva na Google-u)

Platforma Brendly daje Vam alate za vidljivost Vaše trgovine u Google pretraživanju, kao i mogućnost definiranja kako će izgledati rezultat pretraživanja.

Najprije ćemo obavijestiti Google da imamo novu stranicu na internetu i zamoliti ga da je uvrsti u svoju bazu kako bi je mogao pokazati potencijalnim kupcima.

Učinimo to.

Prije svega potreban Vam je Google mejl (Gmail), kako biste mogli da pristupite Google-ovom alatu koji se zove Google Search konzola. 

Kada kreirate email (ako ga već nemate), morate se prijaviti na Google Search konzolu.

Ako već niste dodali domene na svoju Google Search konzolu, trebate ispuniti obrazac i kliknuti gumb za potvrdu kao u primjeru ispod.

Ako ste već dodali domene na svoju Google konzolu za pretraživanje prije, trebate započeti dodavanje nove domene klikom na gumb kao u primjeru ispod.

Nakon toga, odaberete opciju URL prefiks i unesite URL (link) Vaše Brendly trgovine kao u primjeru ispod.

Zatim trebate odabrati opciju provjere domene kao u primjeru ispod.

Nakon toga kopirajte kontrolni kod kao u donjem primjeru (važno je kopirati samo podcrtani dio iz donjeg primjera).

Prije nego što kliknete gumb za potvrdu, trebate unijeti kopirani kod u polje Potvrda domene Google pretraživanja, u odjeljku Podešavanja > SEO, u Vašoj Brendly trgovini, kao u primjeru u nastavku.

Nakon toga vratite se na Google Search Console i kliknite gumb za dovršetak provjere kao u primjeru ispod.

Nakon što je provjera domene završena, preostaje Vam samo zatražiti da Google indeksira Vašu web stranicu. U polje označeno u donjem primjeru unesite URL (vezu) do Vaše trgovine i kliknite enter.

Nakon toga otvorit će Vam se nova stranica na kojoj je potrebno kliknuti na gumb koji inicira početak indeksiranja, označen u primjeru ispod.

Na istoj stranici kasnije možete pratiti status indeksiranja Vašeg sajta.

Kada Google indeksira Vašu trgovinu, postat će vidljiva u rezultatima pretraživanja, ali trebat će neko vrijeme da se trgovina nađe visoko u rezultatima pretraživanja.

Kao što smo spomenuli na početku, Brendly Vam omogućuje da definirate kako će Vaša trgovina biti prikazana u Google rezultatima pretraživanja.

Tome služe meta-naslov i meta-opis. Možete definirati i promijeniti njihove vrijednosti kroz odjeljak Podešavanja > SEO na Brendly platformi kao na primjeru ispod. 

Za više detalja o Meta naslovu i Meta opisu pročitajte naš blog Što je meta opis i kako ga koristiti?

11. Google analitika vodič

Kako biste mogli pratiti informacije o posjetiteljima Vaše trgovine i događanja na istoj, potrebno je povezati Google analitiku.

Prije svega, potrebno je kreirati Google Tag Manager (link za kreiranje) https://tagmanager.google.com/

Kreiranje možete započeti klikom na dugme kao na primjeru ispod.

Zatim je potrebno popuniti formu s Vašim podacima kao na primjeru ispod

Zatim je potrebno označiti da ste suglasni s uvjetima korištenja klikom na dugme na primjeru ispod

Zatim će se pojaviti prozor za instaliranje Google Tag Manager-a, gdje je potrebno kopirati GTM id, koji je podvučen na primjeru ispod.

Kopirani GTM id zatim unosite na Brendly platformi kao na primjeru ispod.

Zatim na Google tag manager-u inicirate kreiranje Trigger-a kao na primjeru ispod.

Otvoriće se prozor u kojem treba dati naziv Triggeru, a zatim kliknuti na polje prikazano strelicom, kao na primjeru ispod.

U okviru otvorenog polja odaberite opciju Custom event kao na primjeru ispod.

A zatim u polje Event name unesite sadržaj ispod i označite opciju “Use regex matching”:
add_to_cart|begin_checkout|purchase|remove_from_cart|select_item|view_cart|view_item|view_item_list

Primjer možete vidjeti ispod.

Na kraju, potvrdite izmjene i Trigger će biti kreiran.

Zatim je potrebno kreirati Tag-ove.

U sekciji Tags, kao na primjeru ispod započnite kreiranje Tag-a.

Zatim, unesite naziv taga i kliknite na polje prikazano strelicom, kao na primjeru ispod.

Zatim odaberite tip taga kao na primjeru ispod.

Da biste dobili Tag ID na https://analytics.google.com/ potrebno je aktivirati Vašu analitiku. Ispratite korake ispod.

U polje Tag ID unesite kopirani Tag ID, a zatim kliknite na polje označeno strelicom, kao na primjeru ispod

Zatim odaberite ranije kreirani Trigger.

Zatim je potrebno dodati i posljednji tag. Započnite kreiranje taga, kliknite na prvo polje kao u prethodnim primjerima i odaberite prvo opciju Google Analytics kao na primjeru ispod

A zatim opciju kao na primjeru ispod.

Zatim popunite konfiguraciju kao na primjeru ispod

A zatim povežite Trigger

Nakon toga, potrebno je potvrditi i objaviti kreirane Tag-ove i Trigger-e.

Sada je Vaša analitika povezana s trgovinom i preko https://analytics.google.com/ možete pratiti ponašanje na trgovini

12. Vodič za preuzimanje mejling liste

Brendly Vam omogućuje preuzimanje popisa za slanje e-pošte koji možete koristiti za marketing putem e-pošte. Popis sadrži e-mailove svih prethodnih kupaca, kao i ljudi koji su se prijavili na Vašu mailing listu putem forme u podnožju Vaše trgovine.

Da biste preuzeli popis za slanje e-pošte, morate otići na odjeljak Postavke > Marketingi kliknete na gumb kao na slici ispod.

13. Vodič za širenje prodaje u nove zemlje

Brendly je platforma koja Vam omogućuje prodaju na više tržišta (zemalja).

Koncept je napravljen tako da za svako tržište kreirate novu trgovinu. Možete vidjeti trenutno tržište na kojem se nalazite unutar platforme Brendly na mjestu označenom u primjeru ispod.

Ako želite proširiti prodaju na novo tržište, kao što to već čine mnoge uspješne trgovine, potrebno je odabrati željeno tržište kao u primjeru ispod.

Ako prethodno niste kreirali trgovinu na tržištu koje ste prethodno odabrali, otvorit će Vam se stranica na kojoj morate kreirati novu trgovinu za odabrano tržište.

Nakon toga, na novom tržištu radite sve što ste radili u trgovini na početnom tržištu. Dodajete nove proizvode, kreirate nove kategorije, uređujete trgovinu i slično.

Uskoro možete očekivati ​​alate koji će Vam omogućiti prijenos proizvoda iz jedne trgovine u drugu, s jednog tržišta na drugo, kao i alate koji će Vam omogućiti upravljanje proizvodima u grupi, kako biste potrošili što manje vremena na pripremu Vaše trgovine i kako biste usmjerili svoju energiju na marketing i prodaju.

14. Vodič za dodavanje opcije plaćanja Platna kartica (WSPay)

Platnu karticu dodajete klikom na gumb u primjeru ispod.

Zatim je neophodno da unesete Vaš bankovni broj računa i kliknete na gumb kao na primjeru ispod. Bankovni broj računa je neophodan, jer na taj račun leže novac od Vaše prodaje.

Na stranici koja se otvori potrebno je potvrditi da se slažete s pravilima Brendly platforme i kliknuti gumb kao u primjeru ispod.

Nakon toga otvorit će se obrazac za povezivanje platne kartice. Potrebno je unijeti osobne podatke kao i podatke sa svoje kartice, kao u primjeru ispod.

Bitno!

Prilikom unosa podataka o platnoj kartici, povjerljivi podaci prenose se putem javne mreže u zaštićenom (kriptiranom) obliku. Sigurnost podataka pri kupnji jamči prihvatitelj platnih kartica Societe Generale Beograd, pa se cijeli proces plaćanja odvija na web stranici banke. Podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sustavu ni u jednom trenutku.

Ako je povezivanje uspješno, vidjet ćete da je Vaša kartica vidljiva u tablici za platne kartice. Ukoliko spajanje ne uspe, kontaktirajte nas na podrska@brendly.hr

15. Vodič za dodavanje opcije plaćanja Kompenzacija

Opciju isplate naknade dodajete klikom na gumb kao u primjeru ispod.

Zatim je potrebno unijeti Vaš bankovni broj deviznog računa, SWIFT kod i kliknuti na gumb kao u primjeru ispod. Broj bankovnog računa je neophodan, jer novac od Vaše prodaje sjeda na taj račun.

Ako je veza uspješna, vidjet ćete da je Vaš bankovni račun vidljiv u tablici bankovnih računa.

16. Vodič za dodavanje opcije plaćanja Stripe

Stripe je jedan od svjetski najpoznatijih i najpouzdanijih procesora online plaćanja. Spajanjem Stripe-a omogućit ćete opciju kartičnog plaćanja na svojoj trgovini.

Procedura je vrlo jednostavna i potrebno je popuniti osnovne podatke neophodne za rad Vaše trgovine.

Počinjete povezivati ​​Stripe sa svojom trgovinom klikom na gumb kao u primjeru ispod.

Nakon toga će se otvoriti prozor za povezivanje Stripe-a kao na primjeru ispod.

Prvo unesite e-mail s kojim želite kreirati svoj Stripe račun kao u donjem primjeru, zatim kliknite na “Nastavi”.

Unesite lozinku kao na primjeru ispod i kliknite “Continue”.

U sljedećem koraku unesite telefonski broj na koji ćete dobiti kod potreban za nastavak povezivanja Stripea. Nakon unosa telefonskog broja kliknite na “Pošalji tekst”.

Tada će se otvoriti polje u koje je potrebno upisati broj koji ste dobili na prethodno uneseni broj telefona.

Nakon što unesete telefonski broj, pojavit će se kod koji morate spremiti kako biste mogli vratiti svoj Stripe račun u slučaju da zaboravite e-mail i lozinku koje ste koristili za kreiranje računa.

Za preuzimanje datoteke sa sigurnosnim kodom kliknite na opciju “Preuzmi kod” koju možete vidjeti ispod sigurnosnog koda u donjem primjeru.

U sljedećem koraku trebate odabrati državu. Osim toga, ukoliko nemate trgovačko poduzeće, odaberite opciju “Samostalna djelatnost ili obrt” i kliknite na “Nastavi”, kao u primjeru ispod.

U sljedećem koraku trebate unijeti osnovne podatke o sebi i svoju adresu, kao u primjeru ispod.

Ukoliko ste tvrtka registrirana u sustavu PDV-a, u polje PDV ID unesite svoj PDV broj. U protivnom ostavite polje prazno. Odaberite branšu “Clothing and accessories”, unesite poveznicu na svoju Brendl trgovinu i unesite opis svoje trgovine. Primjer možete vidjeti u nastavku.

Kako biste mogli primati uplate od prodaje, potrebno je u sljedećem koraku odabrati valutu, državu i unijeti broj bankovnog računa prema donjem primjeru.

Zatim unesite tekst koji će Vaš kupac vidjeti u poruci banke kada bude plaćao u Vašoj trgovini. Tekst može biti puni ili skraćeni naziv Vaše trgovine.

Osim toga potrebno je da ponovo unesete broj telefona.

Primjer ispod.

U sljedećem koraku možete odlučiti želite li da Stripe određeni dio Vašeg prihoda usmjeri u borbu protiv klimatskih promjena. Ako to ne želite, kliknite “No thanks” za prelazak na posljednji korak u postavljanju Stripe-a. Primjer ispod.

U sljedećem koraku možete provjeriti jeste li u prethodnom procesu unijeli točne podatke i po potrebi ih ispraviti. Ako je sve u redu, kliknite na “Agree and submit”. Primjer ispod.

Nakon toga, vratit ćete se na Brendly platformu gdje ćete vidjeti da je u tijeku povezivanje Vašeg Stripe računa s Brendly platformom. Pričekajte nekoliko sekundi i kliknite “Osvježi”, kao u primjeru ispod.

Kada se veza završi, vidjet ćete informaciju da je Stripe račun povezan, kao u primjeru u nastavku.

ČESTITAMO! Stripe nalog je sada povezan sa Vašim Brendly nalogom. 

U odjeljku “Opcije naplate” dodajte opciju plaćanja “Platna kartica” i Vaša trgovina će biti spremna za prihvaćanje plaćanja platnom karticom. Sretno!

17. Vodič za povezane trgovine i geolokaciju

Ako imate trgovine pod istim brendom na više tržišta, povezivanje trgovina omogućuje kupcu da prijeđe iz trgovine koja dostavlja na jedno tržište (npr. Srbija) u trgovinu koja dostavlja na drugo tržište (npr. Hrvatsko).

Povezivanje trgovina započinjete klikom na gumb kao u donjem primjeru.

Nakon toga otvorit će se prozor za povezivanje trgovine. Morate odabrati tržište i trgovinu koju želite povezati. Nakon odabira kliknite gumb “Dodaj”.

Ako je veza uspješna, vidjet ćete da je Vaša trgovina vidljiva u tablici povezanih trgovina.

Napomena: Trgovine je potrebno spojiti u oba smjera. Ako ste završili proces povezivanja trgovine na jednom tržištu, potrebno je ponoviti postupak i na drugom tržištu. Na primjer, ako ste spojili trgovinu na hrvatskom tržištu s trgovinom na srpskom tržištu, potrebno je otići na srpsku trgovinu i ponoviti postupak

Nakon uspješnog povezivanja trgovina, na Vašoj trgovini će se prikazati ikona za pristup povezanim trgovinama.

Klikom na ikonu otvara se prozor u kojem su vam dostupna sva tržišta s kojima ste povezali svoju trgovinu.

Klikom na gumb “Nastavi”, kao u primjeru ispod, odlazite izravno na odabrano tržište, odnosno odabranu povezanu trgovinu.

Geolokacija je proširenje opcije povezanih trgovina. Ako uključite opciju Geolokacija, trgovina će prepoznati lokaciju posjetitelja Vaše trgovine i ako se lokacija posjetitelja razlikuje od lokacije na koju trgovina dostavlja (npr. korisnik je iz Srbije i posjetio je trgovinu koja dostavlja u Hrvatskoj), korisniku će biti ponuđena mogućnost prebacivanja na trgovinu koja vrši dostavu na njegovu lokaciju.

Klikom na gumb, kao u primjeru ispod, omogućujete geolokaciju.

Nakon što omogućite geolokaciju, svim kupcima čija se lokacija razlikuje od lokacije Vaše trgovine otvorit će se prozor u kojem će se kupcu predložiti da prijeđe u trgovinu koja vrši dostavu na njegovu lokaciju.

Klikom na gumb, kao u donjem primjeru, odlazite izravno na odgovarajuće tržište, odnosno pripadajuću trgovinu.