Već si napravio/la neko istraživanje, ali i dalje se pitaš koja bi bila tvoja prava niša? Ako ti se čini da si zarobljen na ovom koraku, ne brini – u ovom blogu donosimo ti čak 39 ideja za odabir tvoje niše. Odabirom niše ti zapravo govoriš: „Nudim nešto jedinstveno, nešto drugačije i nešto korisno“.
Niša u kojoj će se pozicionirati tvoja Brendly trgovina i gdje će se tvoji proizvodi tiskati na zahtjev kupaca trebala bi predstavljati odabrani asortiman unikatnog dizajna koji se dopada skupini ljudi specifičnog ukusa.
Dok biraš svoju nišu razmišljaj o tome u kojem smjeru se kreću trendovi kod ljudi, u smislu njihovih interesa, aktualnosti itd. Ako biraš prema onome što ljudi trenutno oblače ili konzumiraju, to može doživjeti brzi pad, jer se ti trendovi mnogo brže mijenjaju nego ljudi.
Ideja je mnogo, jedna je tvoja! Izaberi svoju.
Evo nekih niša u kojoj se tvoja trgovina može pozicionirati. U slučaju da još uvijek nemaš odabranu nišu, ova lista ti može poslužiti kao inspiracija.
- Nerd kultura
- Patriotski orijentirani shop
- Preduzetnici/Motivacija/Uspjeh
- Programeri
- Freelanceri
- Super mama/Super tata
- Super obitelj
- Ljubitelji kave
- Ljubitelji vina
- Ljubitelji hrane
- Vegani/Vegetarijanci
- Citati poznatih
- Inspirativni/Filozofski citati
- Smiješni citati/Izreke
- Hipsteri
- Ekologija
- Čudni kućni ljubimci (kojima se vlasnici ponose)
- Peseki/mace
- Wellness/Fitnes trendovi
- Nogomet/Nogometaš ili /Košarka/Košarkaš
- Ostali sportovi
- Kompjuteraši
- Ljubitelj video igara
- Povijest/Povijesne ličnosti
- Glazbenici/Bendovi
- Glumci/Glumice
- Putovanja/Destinacije
- Muzika/Rock/Blues/Soul/Rap/Reggae
- Instrumenti
- Horoskopski znakovi/Astrologija
- Karikature
- Ljubav/Prijateljstvo
- Duhovnost/Spiritualnost
- Mitologija
- Kombinacija boja i oblika/Kontrasti
- Praznici/Bitni datumi
- Festivali
- Životni stilovi
- Minimalizam
Prije odabira – Strast ili Profit?
Bitna stvar koju bi trebalo imati na umu prilikom odabira niše za svoju online trgovinu jest pronalazak savršenog balansa između tvoje strasti i profita.
Ako gledaš iz ugla strasti, znači da već znaš mnogo o tome, pa ti je to kao neka odskočna daska za korak dalje pri pokretanju tvoje online trgovine.
Ako gledaš iz ugla profita (tipa – što je trenutno popularno) moraš pronaći način kako se izdvojiti iz mora konkurenata i privoljeti publiku da kupi baš od tebe.
Najbolja je opcija pokušati iskombinirati oboje – strast i profit! U tom slučaju imaš pobjedničku nišu za svoju Print on Demand trgovinu koja će ti pomoći da tvoj online posao bude vrlo uspješan.
Izvor: https://brendly.hr/39-ideja-za-odabir-nise-za-tvoju-brendly-prodavnicu/