Kreiranje FB Publika Neophodnih Za Uspješne Kampanje [Vodič] – Brendly

Kreiranje FB Publika Neophodnih Za Uspješne Kampanje [Vodič]

Author Brendly podrška
Author Brendly podrška

Želiš zablistati na društvenim mrežama, da se baš za tvoj brand čuje i da se s tvoje trgovine kupuje za Crni petak i ostale praznike?

Može!

Ovo je vodič koji će ti objasniti kako da podesiti Publike za Facebook kampanje i postići spomenuto! Ako misliš da je teško napraviti kampanju koja obavlja posao i stvara prodaju, mi smo tu kako bismo ti dokazali da je to moguće i da nije ni malo komplicirano.

Kada su ti podešeni Facebook Pixel i Google analitika, na putu si da pustiš sjajnu kampanju i rasturiš s prodajama!

A prije toga – Kreiranje publika

Trebaš ući u svoj “Business Manager” i kreiranje publike može krenuti:

fb audiences u meniju
Kako pronaći FB Publike u meniju

Klikni na “Create Audience“, zatim na “Custom audience“:

kreiranje custom publike - custom audience kreiranje
Kreiranje Custom Publike

Zatim klikni na “Website“, pa “Next”:

odabir opcije website
Odaberite prvu opciju – Website

Polje koje je označeno žutom bojom je izvor preko kojeg skupljamo publiku, a to je čuveni Facebook Pixel. Ovo ispod su opcije koje ti izlaze kao prijedlog za kreiranje Custom publike:

izvor podataka za custom publiku - odabir fb pixela za custom publiku
Odabir FB Pixela kao izvora podataka za Custom Publiku

Kada klikneš na neku od opcija, vidjet ćeš da ti se nudi podešavanje broja proteklih dana tijekom kojih želiš prikupiti ljude (koji su za to vrijeme npr. posjetili tvoju Brendly trgovinu).

Nakon toga nazovi svoju publiku npr. “Svi koji su posjetili trgovinu u posljednjih 90 dana”.

Prva publika ti je kreirana, ali ne zaboravi, Pixelu treba vremena kako bi prikupio te podatke i ljude. Kada publika bude spremna, pisat će “Ready”. Od tog momenta možeš koristiti tu publiku i ona će se svakodnevno puniti posjetima s tvoje trgovine.

Iduća publika koju kreiramo je publika koja je ubacila neki od naših proizvoda u košaricu:

add to cart publika - pracenje onih koji su dodali u korpu
Add to cart Publika – Kreiranje

Zatim upisujete odgovarajući broj dana u prethodnom periodu tijekom kojeg želite da Pixel skuplja ljude te, kao i u prethodnoj, dodate naziv publike i kreirate publiku:

imenovanje publike add to cart
Imenovanje publike

Iduća publika je publika koja je posjetila Checkout:

checkout strana publika
Publika onih koji su posjetili “blagajnu”

Ako imaš neki proizvod ili kategoriju u trgovini za Crni petak, možeš kreirati i publiku koja je posjetila baš tu stranicu proizvoda/kategorije.

Link koji stavljaš u sekciju URL – equals je link konkretne kategorije koju ciljaš, potom dodaješ naziv i ponovno kreiraš publiku.

custom publika crni petak
Custom publika za kategoriju “Crni Petak”

Kada kreiraš sve ove publike, na konju si!

Pričekaj da publike za koje planiraš kampanje budu spremne i poleti s pravim primijenjenim marketinškim trikovima u oglašavanje i online prodaju!

Sretno s kreiranjem publika i upoznavanjem mogućnosti koje ti nudi ovaj doista koristan alat – Ads Manager.

U narednom blogu možeš vidjeti vodič za kreiranje i postavljanje kampanja!

Izvor: https://brendly.hr/kreiranje-custom-fb-publika/

Author Brendly podrška

Nikada nije bilo lakše pokrenuti svoj brand

Brzo, jednostavno i bez inicijalnih troškova za skladište i online trgovinu, pokreni prodaju proizvoda sa svojim dizajnom.