Kako biste ostvarili dobru suradnju s influencerima, i kako bi vam oni donijeli dobru zaradu, neophodno je da ispunite sljedeće uvjete:
1. Da poznajete svoju ciljnu skupinu kako biste istražili influencera čija publika ispunjava interese vezane za proizvode koje nudite
2. Da osmislite strategiju nastupa influencera, kako bi zainteresirao svoju publiku, koja uključuje organizaciju o broju objava i formatu (Story, Feed post, IGTV Video, Carousel, Reels), što je uvjetovano proračunom kojim raspolažete (kompenzacija/ plaćena suradnja)
1. . Poznavanje ciljne skupine je ključno!
Ako poznajete svoju publiku, vrlo lako možete doći do pogodnog influencera koji može donijeti određenu prodaju i zaradu.
Potrebno je istražiti želje, potrebe i demografiju svoje publike.
Na osnovu ovih informacija već olakšavate proces istraživanja pogodnog influencera.
Proceni influencere na pravi način
Idući korak je procjena influencera koja dovodi do moguće suradnje.
Ono što je bitno da znate kada je suradnja s influencerom u pitanju jest je li njegova publika aktivna i vjerna, kako bi ispratila događanja na njegovoj društvenoj mreži.
Metrika koja vam može pomoći da saznate ove informacije jest Engagement Rate. Njega možete izračunati ručno na više načina, ali zašto ne biste olakšali sebi i to uradili putem alata koji sam obračunava ovu vrijednost – klikni i dođi do alata!
Prosjek koji pokazuje da je Engagement Rate na zadovoljavajućoj razini jest od 6% – 10%.
Kada ste se odlučili za pogodnog influencera prelazite na sljedeći korak.
2. Strategija nastupa
Osmišljenu strategiju nastupa predstavljate influenceru za predstojeću suradnju. Naš prijedlog za blagdane vezan za strategiju nastupa influencera je:
- Poslati PR paket ljudima s kojima ste se odlučili za suradnju, u kojem bi se nalazilo dva do tri vaša proizvoda. Kreiranje paketa je na vama. Budite kreativni na svoj način, a mi ćemo vam dati ideje koje možete iskoristiti. ????
Primjeri kreiranja PR paketa:






Influencer/ica je u obvezi ako se tako dogovorite s njim/njom) putem Story formata objaviti proizvode i predstaviti predstojeće popuste koje publika može iskoristiti putem promo koda koji svaki od influencera dobiva.
Promo kod možete napraviti vrlo lako. Kada uđete u svoju trgovinu, s lijeve strane kliknite rubriku “Popusti”.
Unutar ove rubrike nalazi se podrubrika pod nazivom “Promo kodovi” u kojoj možete napraviti kod za popust koji sami odredite, kao i za proizvode koje izaberete.
Kliknite na “Dodaj promo kod”, a zatim izaberite proizvode za koje želite omogućiti popust uz korištenje koda.
Kada kliknete “Nastavi”, pojavit će se:
Preostala polja popunite onako kako vi želite.
Kreativnost predstavljanja proizvoda ostavljamo influenceru, kako bi imao slobodu prilagoditi se svojoj publici i na najbolji način opravdati povjerenje pratitelja, i ukazati im da je to što on nudi doista dobro i nešto što on koristi i podržava.
Nadamo se da vam je ovaj mini vodič bio od pomoći!
Sretno s izgrađivanjem branda!
Izvor: https://brendly.hr/kako-ostvariti-dobru-saradnju-sa-influenserima/