Giveaway Vodič [Korak po Korak] – Brendly

Giveaway Vodič [Korak po Korak]

Author Brendly podrška
Author Brendly podrška

Ne kaže se bezveze u našem narodu “Kad’ je džabe i sirće je slatko!”.

giveaway vodic
Giveaway vodič – Zar nije tako?

Vjerujem da, kao i većina, i vi obožavate poklone. Bez obzira na to jeste li osoba koja prima poklone ili ih poklanja, čin darivanja ima posebnu energiju. Kada smo kod darivanja, postavlja se pitanje koliko znate o giveaway-u na društvenim mrežama i jeste li već organizirali slične akcije?

Brendly vam ukazuje na par koraka do uspješnog giveaway-a za vaše pratitelje, ali i za vas.

Kako organizirati uspješan giveaway? Podijelit ćemo to u sedam jednostavnih koraka:

  1. Odrediti cilj darivanja (popularno rečeno giveaveja)
  2. Odabrati poklon
  3. Odrediti pravila giveaway-a
  4. Odrediti trajanje
  5. Naći pravi način za promoviranje giveaway-a
  6. Odabrati pravi hashtag
  7. Odabrati pobjednika

1. Koji je cilj vašeg darivanja?

Organiziranje giveaway-a na društvenim mrežama može biti podjednako sjajno i za vas, ali i za vaše pratitelje.

Zato bi trebalo odrediti cilj vašeg darivanja. Ciljevi mogu biti:

  • Povećanje svijesti o brendu
  • Povećanje broja pratitelja
  • Porast posjećenosti vaše stranice i slično

Vaši pratitelji dobivaju zanimljive poklone, a vi od njih ispunjenje ciljeva.

2. Odaberite pravi poklon

Poklon mora biti osmišljen tako da se tiče vaše ciljne skupine.

Morate dobro poznavati želje i potrebe vaših pratitelja kako biste odabrali adekvatan poklon. Ako su vam ciljna skupina programeri, idealan poklon može biti gamerski miš, tipkovnica i slično. S druge strane, ako se bavite prodajom odjeće, idealan poklon za vaše pratitelje upravo će biti odjevni predmet.

odabir poklona za giveaway
Odaberite pravi poklon, adekvatan vašoj ciljnoj skupini!

3. Odredite pravila giveaway-a

Osmislite pravila vašeg giveaway-a. 

Neka ona budu konkretna i jasna kako ne biste zbunili svoju publiku. Izravno od njih zatražite da vas zaprate, lajkaju objavu ili tagiraju prijatelja u komentaru.

4. Trajanje giveaway-a

Neka vaš giveaway ne traje predugo. 

Optimalno trajanje je između 3-7 dana, kako bi vaši pratitelji ostali zainteresirani.

Ukoliko imate profil s visokim brojem pratitelja, 24 sata je dovoljno za vašu akciju.

Važno je da vašu publiku unaprijed obavijestite o planiranom giveaway-u. Nekoliko dana ranije skrenite im pozornost na to da redovno prate vaš profil i objave, jer najvjernije očekuju pokloni.

promocija drustvene mreze - promocija giveawaya
Odaberite pravi način za promociju giveaway-a!

6.Odabir pravog #hastaga

Ne koristite ustaljene hashtagove, a posebno izbjegavajte one opće poput #giveaway. Takvim hashtagom možete privući ljude koji su samo zainteresirani za poklone, a ne za vašu priču.

7. Odabir pobjednika

Fer i korektan odabir pobjednika pridonosi povjerenju.

Ako imate mali broj komentara, možete “ručno” pregledati profile koji su bili najažurniji. U svakom slučaju imate besplatne alate (toolove) koji će to odraditi umjesto vas. Jedan od njih koji smo i mi koristili je Random Name Picker.

Zaključak

Giveaway definitivno nije teško provesti, a na vama je praćenje ovih koraka kako biste ostvarili svoje ciljeve.

Ako imate pitanja, budite slobodni postaviti ih u komentarima ispod.

Izvor: https://brendly.hr/giveaway-vodic-korak-po-korak/

Author Brendly podrška

Nikada nije bilo lakše pokrenuti svoj brand

Brzo, jednostavno i bez inicijalnih troškova za skladište i online trgovinu, pokreni prodaju proizvoda sa svojim dizajnom.