Nastavljamo kreiranje kampanje sa “Conversions” ciljem.
Kreiramo novu kampanju i biramo Sales, a idemo do dijela kreiranja Ad Set-a.
Pri podešavanju “Ad seta” sada biramo “Maximize Number of Conversions”, aktivan je Pixel, a pod “Conversion events” stavljamo kao krajnji rezultat “Add to Cart“, odnosno dodavanje u košaricu:
Nakon ovog koraka imamo podešavanje proračuna i vrijeme trajanja kampanje. Primjer:
Zatim radimo podešavanje publike koju ćemo ciljati reklamama.
Pošto već imamo kreirane “Custom Audiences“, uzimamo za primjer da želimo ciljati na publiku koja je slična ljudima koji su posjetili našu trgovinu (“Lookalike Publiku“).
Naravno, ti možeš izabrati drugu Custom Publiku koju si kreirao/la, u skladu s tim koga želiš ciljati. U ovom slučaju ne podešavaš broj godina, kao ni interese koje tvoja publika ima. FB Pixel je izvukao dovoljno informacija o tome tko su ljudi koji su slični publici koja je posjetila tvoju Brendly trgovinu:
Zatim ostavljamo opciju “Automatic Placements“:
Prelazimo na nivo “Ad-a”, potom povezujemo Facebook i Instagram stranice i krećemo s dodavanjem vizualnog sadržaja koji je kreiran za ovu kampanju.
Kada dodaš kreirani sadržaj, unosi se “Primary Text, Headline, Desription i Call to Action” koji poziva na akciju i govori o pogodnostima koje su u ponudi za tjedan Crnog petka. Primjer:
Naredni korak je unošenje linka do konkretnog proizvoda ili kategorije za npr. Crni petak:
Nakon toga potrebno je provjeriti je li Pixel aktivan i kliknuti na Build a URL parametar. Selektiraj opcije podvučene crvenom i klikni na Apply.
Time smo došli do kraja kreiranja Add to Cart Conversions kampanje.
Klikom na “Publish” došli smo do posljednjeg koraka gdje čekamo da nam Facebook odobri kampanju.
To je cijela procedura, sada je samo potrebno sačekati i mjeriti rezultate kampanje. Ukoliko je proizvod dobar, kao i vizuali i opisi, očekuj veliki broj prodaja!
Nadamo se da smo bili od pomoći ????
Izvor: https://brendly.hr/kako-kreirati-add-to-cart-conversion-kampanju/