Kreiraj Traffic FB Kampanju Kao Pro! [Vodič] – Brendly

Kreiraj Traffic FB Kampanju Kao Pro! [Vodič]

Author Brendly podrška
Author Brendly podrška

Imaš podešen FB Pixel, Google Analitiku i publiku kojoj treba sve ovo servirati na najbolji mogući način, kako bi se došlo do onog momenta zbog kojeg smo i krenuli u priču, a to je – prodaja.

Pa, krenimo s podešavanjem kampanje koje će nam prodaju i omogućiti!

Ovo je moment u kojem sve što ste do sada uradili izlazi na vidjelo, počev od vizuala, proizvoda i poruka koje odašiljete svojoj publici, što je zapravo ključni dio oglašavanja, pored targetiranja koje je neophodno.

Kreiranje prve FB kampanje

Prva kampanja koju puštamo je kampanja koja za cilj ima “Traffic” koji dovodi do povećanja posjeta na shop-u. Prvi korak je da iz Business Managera uđete u Ads Manager koji je označen crvenom:

ads manager fejsbuk - kako doci do fb ads managera
Pronađite Ads Manager u meniju s lijeve strane

Na razini kampanje kliknete na dugme +Create:

kreiranje fb kampanje - kreiranje facebook kampanje
Kreiranje FB kampanje

Kliknete na cilj kampanje “Traffic“, dodate naziv kampanje, “Ad seta” (skupine reklama) i naziv “Ad-a” (pojedinačne reklame):

odabir traffic kampanje - kreiranje traffic kampanje
Odabir Traffic kampanje

Idući korak vam ostaje automatski podešen, uokvirena rubrika je mjesto na kojem se nalazi naziv kampanje:

imenovanje fb traffic kampanje
Imenovanje FB traffic kampanje

Na redu je podešavanje “Ad seta” gdje imate naziv, mjesto gdje usmjeravate promet (ljude s reklame), što je u našem slučaju “Website” i podešavate ga na “lifetime budget” (preporučeni proračun za trajanje kampanje od dva tjedna nedjelje je minimum 50 eura):

imenovanje ad seta
Imenovanje Ad set-a

Dalje podešavamo datum početka i završetka kampanje. Iznos koji ste unijeli se troši svakodnevno, do posljednjeg dana koji ste zabilježili, ali ne brinite, nikad neće potrošiti više od sume koju ste unijeli:

odredjivanje datuma kampanje
Određivanje datuma Facebook Ads kampanje

Naredni korak nam je IZUZETNO BITAN – kreiranje publike koju ćemo ciljati reklamama.

Pošto nam je cilj što veći broj ljudi privući u našu trgovinu, nećemo koristiti prethodno kreirane publike – to ostavljamo za iduću kampanju.

Sada je podešavamo po demografiji, interesima, ponašanju itd. U skladu s brandom koji vodimo je potrebno odabrati detaljnu publiku.

Ukoliko ste orijentirani ka npr. sportskim majicama, potrebno je ubaciti interese koji su vezani za sport i odjeću, kako bismo bolje pogodili skupinu ljudi koja ima preferencije ka našim proizvodima.

Primjer kako ciljanje može izgledati:

primer targetiranja - primer ciljanja
Primjer targetiranja – Vodite računa da vam publika ne bude preširoka, jer vam za to treba ogroman proračun

Dalje obilježite “Automatic Placements“:

plasman kampanja fb
Postavljanje na automatsko plasiranje reklama – Naša preporuka

Dalje izaberite “Landing Page Views“:

optimizacija kampanja po landing page viewsima
Optimizacija kampanja po Landing Page Viewsima

I to je to, tu smo završili s podešavanjem “Ad seta“. Idući stupanj podešavanja je na razini “Ad-a”:

imenovanje reklame - imenovanje ad-a u facebook reklamiranju
Imenovanje Ad-a

Upišite naziv “Ad-a” koji puštate, označi Facebook stranicu i Instagram stranicu. Zatim dolazimo do ubacivanja vizuala koje smo prethodno napravili:

odabir vizuala
Najbolje su se pokazale reklame sa jednom slikom i opisom – Naša preporuka je taj tip reklama

Klikom na “Add Media” dodajte vizual za reklamu, upišite “Primary text” i “Headline“.

podesavanje primary teksta - podesavanje headline-a
Primary text i headline

Primary text” je potrebno napisati tako što ćete navesti pogodnosti proizvoda koji nudite. Pored toga, najvažnija stavka u “Primary text-u” je pozvati ljude na akciju (takozvani “Call to Action“).

Naša preporuka je dodavanje emoji-ja na početak “Primary text-a” jer će oni privući pozornost kupaca, kao i da sam početak teksta bude najizazovniji, jer će se on vidjeti prije klika na “Show more”.

Polje “Description” nije obavezno, ali također preporučujemo da ga popunite, jer će se vidjeti na određenim tipovima reklama.

Potrebno je pozvati ih da posjete vašu trgovinu, ili da kliknu na gumb i obraduju nekoga tim poklonom i slično.

Za destinaciju izaberite “Website”, ubacite “Website URL” do ciljane trgovine ili određenog proizvoda te odaberite dugme koje poziva na akciju:

cta - poziv na akciju
Poziv na akciju – Bitan dio, podešava se ovisno o tipu reklame

Vodite računa da u opciji “Website Events” stoji aktivan Pixel i kliknite na “Build a URL parameter”:

fb pixel pracenje reklame
FB Pixel će na ovaj način, kada se uveže, pratiti ponašanje korisnika na određenoj reklami

I posljednji korak je selektiranje opcija koje su podvučene, kako biste u Google Analitici mogli pratiti realno stanje posjeta Landing strane. Kliknite Publish i Objavite reklamu.

utm parametri - podesavanje utm parametara reklame
Ako želite pratiti reklame uz pomoć Google Analitike – Evo rješenja

Nakon toga, Facebook-u je potrebno neko vrijeme kako bi donio odluku je li vam reklama prošla. Kada dobijete odobrenje, stići će vam obavijest da je reklama aktivna.

Sretno u kreiranju kampanje koja vam donosi veliki broj posjeta trgovini

Družimo se u narednom blogu, u kojem pričamo o drugom cilju kampanje – konverziji!

Izvor: https://brendly.hr/kako-kreirati-prvu-traffic-facebook-kampanju/

Author Brendly podrška

Nikada nije bilo lakše pokrenuti svoj brand

Brzo, jednostavno i bez inicijalnih troškova za skladište i online trgovinu, pokreni prodaju proizvoda sa svojim dizajnom.