Imaš podešen FB Pixel, Google Analitiku i publiku kojoj treba sve ovo servirati na najbolji mogući način, kako bi se došlo do onog momenta zbog kojeg smo i krenuli u priču, a to je – prodaja.
Pa, krenimo s podešavanjem kampanje koje će nam prodaju i omogućiti!
Ovo je moment u kojem sve što ste do sada uradili izlazi na vidjelo, počev od vizuala, proizvoda i poruka koje odašiljete svojoj publici, što je zapravo ključni dio oglašavanja, pored targetiranja koje je neophodno.
Kreiranje prve FB kampanje
Prva kampanja koju puštamo je kampanja koja za cilj ima “Traffic” koji dovodi do povećanja posjeta na shop-u. Prvi korak je da iz Business Managera uđete u Ads Manager koji je označen crvenom:
Na razini kampanje kliknete na dugme +Create:
Kliknete na cilj kampanje “Traffic“, dodate naziv kampanje, “Ad seta” (skupine reklama) i naziv “Ad-a” (pojedinačne reklame):
Idući korak vam ostaje automatski podešen, uokvirena rubrika je mjesto na kojem se nalazi naziv kampanje:

Na redu je podešavanje “Ad seta” gdje imate naziv, mjesto gdje usmjeravate promet (ljude s reklame), što je u našem slučaju “Website” i podešavate ga na “lifetime budget” (preporučeni proračun za trajanje kampanje od dva tjedna nedjelje je minimum 50 eura):
Dalje podešavamo datum početka i završetka kampanje. Iznos koji ste unijeli se troši svakodnevno, do posljednjeg dana koji ste zabilježili, ali ne brinite, nikad neće potrošiti više od sume koju ste unijeli:
Naredni korak nam je IZUZETNO BITAN – kreiranje publike koju ćemo ciljati reklamama.
Pošto nam je cilj što veći broj ljudi privući u našu trgovinu, nećemo koristiti prethodno kreirane publike – to ostavljamo za iduću kampanju.
Sada je podešavamo po demografiji, interesima, ponašanju itd. U skladu s brandom koji vodimo je potrebno odabrati detaljnu publiku.
Ukoliko ste orijentirani ka npr. sportskim majicama, potrebno je ubaciti interese koji su vezani za sport i odjeću, kako bismo bolje pogodili skupinu ljudi koja ima preferencije ka našim proizvodima.
Primjer kako ciljanje može izgledati:

Dalje obilježite “Automatic Placements“:
Dalje izaberite “Landing Page Views“:
I to je to, tu smo završili s podešavanjem “Ad seta“. Idući stupanj podešavanja je na razini “Ad-a”:
Upišite naziv “Ad-a” koji puštate, označi Facebook stranicu i Instagram stranicu. Zatim dolazimo do ubacivanja vizuala koje smo prethodno napravili:
Klikom na “Add Media” dodajte vizual za reklamu, upišite “Primary text” i “Headline“.
“Primary text” je potrebno napisati tako što ćete navesti pogodnosti proizvoda koji nudite. Pored toga, najvažnija stavka u “Primary text-u” je pozvati ljude na akciju (takozvani “Call to Action“).
Naša preporuka je dodavanje emoji-ja na početak “Primary text-a” jer će oni privući pozornost kupaca, kao i da sam početak teksta bude najizazovniji, jer će se on vidjeti prije klika na “Show more”.
Polje “Description” nije obavezno, ali također preporučujemo da ga popunite, jer će se vidjeti na određenim tipovima reklama.
Potrebno je pozvati ih da posjete vašu trgovinu, ili da kliknu na gumb i obraduju nekoga tim poklonom i slično.
Za destinaciju izaberite “Website”, ubacite “Website URL” do ciljane trgovine ili određenog proizvoda te odaberite dugme koje poziva na akciju:
Vodite računa da u opciji “Website Events” stoji aktivan Pixel i kliknite na “Build a URL parameter”:
I posljednji korak je selektiranje opcija koje su podvučene, kako biste u Google Analitici mogli pratiti realno stanje posjeta Landing strane. Kliknite Publish i Objavite reklamu.
Nakon toga, Facebook-u je potrebno neko vrijeme kako bi donio odluku je li vam reklama prošla. Kada dobijete odobrenje, stići će vam obavijest da je reklama aktivna.
Sretno u kreiranju kampanje koja vam donosi veliki broj posjeta trgovini
Družimo se u narednom blogu, u kojem pričamo o drugom cilju kampanje – konverziji!
Izvor: https://brendly.hr/kako-kreirati-prvu-traffic-facebook-kampanju/