Prodajte Kao Nikad Za Valentinovo! (Savjeti i Ideje) – Brendly

Prodajte Kao Nikad Za Valentinovo! (Savjeti i Ideje)

Author Brendly podrška
Author Brendly podrška

Jeste li znali da je 2020. godine na poklone za Valentinovo potrošeno preko 27 milijardi dolara? I to samo u Sjedinjenim Američkim Državama!

Samo u 2020. godini je procijenjeno da je na ovaj dan na poklone potrošeno 21.2% više novca nego u 2019. godini, a u 2021. godini očekuje se još veći rast.

Ovaj dan je bez ikakve sumnje strašna prilika za sve online trgovce.

Valentinovo nam je sve bliže, a kako mnogi trgovci kažu: “To je dan kada se prave pare!

kako zaraditi na dan zaljubljenih - dan zaljubljenih zarada - kako prodati dan zaljubljenih
Valentinovo – Za mnoge prodavce plodonosan dan

Zbog toga ćemo s vama u ovom tekstu podijeliti razne marketinške strategije za jačanje branda i povećanje broja prodanih proizvoda za Valentinovo!

Pa, krenimo… (Što prije, to bolje!)

Što treba prodavati za Valentinovo?

Ne postoji odgovor na ovo pitanje koji će zadovoljiti sve, ali postoje savjeti koji će vam pomoći da sami dođete do odgovora.

Mnogi s razlogom na Valentinovo prodaju proizvode s ljubavnim motivima srčekima, pa čak i one svijetleće proizvode s blesavim ljubavnim porukama. Ovi proizvodi bi se trebali vezivati isključivo uz ovaj dan, kako bi bili autentični te takvi da ih kupci neće povezati s nekim drugim praznicima/danima.

poklon za dan zaljubljenih - majice za dan zaljubljenih
Idealan poklon za Valentinovo može biti majica

Uz to, potrebno je voditi računa o tome da se pri dizajniranju nekih novih proizvoda koji će biti promovirani za ovaj dan nikako ne odmaknete od vrijednosti koje propagira vaš brand!

Zamislite samo kako bi bilo da neki brand poput Varteksa krene da prodavati ružičaste majice na srčeke!

Zato obratite pozornost, kao što smo i u blogu vezanom za popuste pričali – vrijednost branda je na prvom mjestu, uvijek.

Ono što dodatno povećava prodaju u ovakvim danima je “ograničena ponuda”.

posebna ponuda za dan zaljubljenih - ogranicena ponuda dan zaljubljenih
Ponudite posebnu ponudu za Valentinovo

Ljudi vole dobiti nešto što drugi ne mogu imati, zato bi bilo pametno napraviti ponudu u vidu proizvoda koji se nakon ovog dana više neće prodavati, a sve to lijepo prezentirati kupcima.

Ponudite vodič za poklon

Ako postoji dan kada je potreban vodič za poklon, onda je to Valentinovo. Ovakvi vodiči bi trebali pomoći ljudima da kupe idealan poklon za svog partnera, a vi ste ti koji će im objasniti da baš vi nudite taj idealan poklon.

Tako se brandovi koji se odlučuju na ovu strategiju svojim kupcima obraćaju putem e-mailova, pop up-ovima, reklamama ili u objavama. Preko njih im prezentiraju proizvode (darove) koje kategoriziraju na različite načine.

Npr: “za nju”, “za njega”, kategorizirane prema cijeni (“do 20 eura”, “do 100 eura”), ili na temelju interesa (“za bradonje”, “za ljubitelje pasa”, “za glazbenije”, “za ljubitelje salse” i slično).

primer vodiča za poklon - poklon za dan zaljubljenih za bradonje
Primer vodiča za poklon – Za bradonje

Idealni vodiči za poklon su oni koji su personalizirani i tu bi se trebalo okrenuti interesima vaših pratitelja, odnosno vaše ciljne skupine.

U kreiranju sadržaja kao što je ovaj vodič kreativnost uvijek dolazi do izražaja.

šaljiv gift guide
Kako je jedna strana kompanija napravila šaljiv “gift guide”

Dovedite svoje kupce “u kut”

Za svaku prodaju je potrebno malo poticaja od strane prodavca. 

Taj poticaj (tenzija) će od običnog “samo” zainteresiranog posjetitelja koji razgleda proizvod napraviti kupca. Zbog toga je potrebno ljude “stjerati u kut“ i izazvati ih da kliknu gumb “Dodaj u košaricu”. Jedan od odličnih načina da to uradite jest da ih obavijestite da vrijeme do Valentinova istječe i da je potrebno naručiti proizvod prije određenog datuma, kako ne bi došlo do toga da ovaj dan dočekaju bez poklona.

Dodajte napomenu o tome kada treba naručiti proizvod kako bi poklon stigao na vrijeme, zavalite se u fotelju i gledajte kako narudžbe pristižu.

Još jedan od efikasnih načina da napravite malo potrebnog osjećaja hitnosti jest da ciljate na “last-minute” kupce. Tik prije Valentinova pustite reklamu u kojoj ćete nabiti osjećaj krivnje ili ponuditi brzo rješenje u vidu poklona koji vi nudite.

osecaj hitnosti za dan zaljubljenih
Stvorite osjećaj hitnosti kako biste prodavali 14. veljače

Napravite interaktivne objave 

Interaktivne objave su nešto što bi trebalo češće kreirati na vašim profilima na društvenim mrežama jer potiču stvaranje zajednice i jačaju vašu vezu s pratiteljima. Za ovaj praznik, ili neke druge važnije dane, možete napraviti Facebook/Instagram objavu koja će natjerati ljude da dijele neki hashtag koji ste smislili, ili rade neke čudne, ali interesantne stvari, i sami stvaraju sadržaj.

Jedan od primera je Thebodyshop koji je pokrenuo #sendingakiss kampanju u kojoj su od korisnika tražili da drugima šalju poljupce, a gdje je sretni dobitnik dobio novi voćni balzam za usne.

Lukavo su došli do toga da njihovi pratitelji tagiraju svoje prijatelje/partnere kojima su slali poljubac i tako došli do ozbiljno velikog broja ljudi.

Ono što također može biti interesantno jeste neka vrsta ljubavnog kviza.

Savjet: Personalizirajte.

Koristite video sadržaj

Obične slike prodaju, ali video rastura – vjerujte nam na riječ. Korisnici društvenih mreža su i više nego siti slika, a video je najbolji mogući format u bilo kojoj branši, pa i u ovoj. Kratak video u kojem će se vidjeti vaš proizvod, koji i ne mora biti profesionalne kvalitete, će izazvati mnogo više pažnje nego fotografije proizvoda koji leži na nekom podu ili koji stoji na lutki/modelu.

Koristite kupone (promo-kodove)

Jedna od fantastičnih načina da uvećate prodaju za Valentinovo su kuponi. Uz pomoć njih u periodu prije Valentinova možete svojim kupcima ponuditi poseban popust.

Saznaj više o načinima korištenja kupona ovdje.

Pustite anti-Valentinovo reklamu

Vi i vaša zajednica mislite da je Valentinovo glupost?

Vrijeme je za proizvode za osobe koje nisu u vezi, ili koji slave neki drugi praznik. Statistika kaže da će čak 28% muškaraca i 30% žena za Valentinovo kupiti sebi poklon. Zbog toga ste možda baš vi ti od kojih će ovi samotnjaci kupovati.

sasvim obican dan - solo muskarac za dan zaljubljenih
Valentinovo ili sasvim običan dan?

Kad treba pustiti kampanju za Valentinovo?

Ako je danas 2. veljače, onda jučer.

Budite proaktivni, jer kada su veliki dani ne želite da vaša reklama bude jedna od milijun, zato pustite kampanju prije svih.

Ukoliko poslušate naše savjete i uradite sve kako treba, ovaj dan će vam biti poseban iz više razloga.

Dodatan savjet: Iskoristite FB Pixel da uvećate prodaju!

Koja riječ za kraj

Bez obzira na to prodajete li putem Brendly platforme ili ne, pružite šansu ovim marketinškim strategijama i vidjet ćete da su doista djelotvorne.

Već ste probali nešto slično? Što? Napišite nam u komentaru!

Izvor: https://brendly.hr/marketing-strategije-dan-zaljubljenih/

Author Brendly podrška

Nikada nije bilo lakše pokrenuti svoj brand

Brzo, jednostavno i bez inicijalnih troškova za skladište i online trgovinu, pokreni prodaju proizvoda sa svojim dizajnom.