Popusti – Oštar Mač S Dvije Oštrice! – Brendly

Popusti – Oštar Mač S Dvije Oštrice!

Author Brendly podrška
Author Brendly podrška

Cijena cipela koje danima promatrate je 30% NIŽA!

Jeste li osjetili kako vam krv struji u trenutku kada ste to vidjeli?

Želja da ih imate veća je no ikad, a one su tu na akciji, još samo tri dana.

Ne možete savladati uzbuđenje, srce je zaigralo i naručujete ih!

mogucnost popusta - formiranje popusta
23. Novembra Brendly platforma uvodi novu mogućnost – formiranje popusta!

Popusti koji su izazvali ove emocije kao i kupovinu su zapravo treći glavni motivator kupovine. Tako barem tvrdi 49% ljudi iz istraživanja koje je provedeno.

velika brendly akcija - snizenje brendly
Velika Brendly akcija – Sniženje baznih cijena!

Tako barem tvrdi 49% ljudi iz istraživanja koje je provedeno.

Na osnovu mnogobrojnih istraživanja i anketa, ogromna većina vlasnika maloprodajnih trgovina tvrdi da su popusti najbolja taktika prodaje. Zapitat ćete se jesu li su popusti doista tako dobri i zašto ih onda svi konstantno ne koriste? Postoji mnogo razloga zbog kojih ih velike ili manje tvrtke izbjegavaju, a u ovom tekstu ćemo naglasiti sve prednosti i mane popusta, kao i najbolje načine i preporuke za kreiranje popusta ili kupona.

Prije svega, popusti nisu za sve!

Koliko su popusti dobri za povećanje broja prodaja (kratkoročno), toliko su dugoročno opasni po poslovanje, ako se ne koriste na pravi način. Mnogi poslovi diljem svijeta zaradili su milijune uz pomoć ove prodajne taktike, dok su s druge strane mnogi ugasili svoje poslove upravo zbog popusta.

Problem s kojim se susreću manji poslovi, ali i oni najveći (vjerovali ili ne), vezan za popuste uvijek je isti – ne koriste ih kako bi povećali vrijednost branda.

znacenje brenda - sta je to brend
Značenje reči brand

Onda kada brand postane prepoznatljiv po tome i navikne svoje kupce na popuste, veoma je teško (ponekad i nemoguće) vratiti stare cijene. Ljudi jednostavno čekaju popuste i ne kupuju ništa dok se oni ne pojave. Tako je propao čuveni Macys – prosto nisu mogli uvjeriti kupce da kupe po starim cijenama, a s time se bore i mnogi drugi svjetski giganti.

Zato je vrlo bitno imati jasan cilj zbog kojih uvodite popuste.

Taj cilj, ako se razmišlja dugoročno, nikako ne smije biti povećanje prodaja.

Kreiranje pozitivnog iskustva o brandu bi trebalo biti glavni razlog i cilj popusta.

Podignite svijest o brandu uz pomoć popusta

Jedan od pravih ciljeva popusta može biti podizanje svijesti o brandu (brand awareness). Tada popusti dodaju vrijednost brandu, a jedan od načina da se to postigne je sljedeći:

Ukoliko se od korisnika zatraži da na profilu na nekoj od društvenih mreža prvo podijele vašu objavu/stranicu, a zauzvrat dobiju kupon s kojim će ostvariti bolju cijenu, onda vaš brand dobiva čitavu “vojsku ljudi” koji se bore i promoviraju ga.

Još jedan od načina je pružanje popusta preporučiteljima (vašim kupcima koji preporuče prijatelju vaš proizvod). Tako će se pored širenja svijesti o brandu povećati i broj lojalnih kupaca koji reklamiraju vaš brand, a njih treba nagraditi popustima.

Popusti uslijed pražnjenja zaliha

edan od povoda zbog kojih se organiziraju popusti jest pražnjenje zaliha i prodavanje proizvoda koji zastarijevaju.

Da, na Brendly-ju su zalihe iz perspektive korisnika neograničene, ali se to u kampanji svakako može predstaviti i najaviti kao da su ograničene.

ogranicene serije
Ograničene serije postižu mnogo toga!

Uz efekt sniženja, stvara se tenzija da će zalihe nestati, što u najčešćem slučaju dovodi do kupovine. Dakle, pražnjenje zaliha validan je razlog zbog kojih popusti postoje, a da vaš brand ne trpi i da mu se vrijednost ne umanjuje.

Nešto što bi trebalo iskoristiti!

Popusti za one koji su pristupili stranici preko reklame

Vidjeli ste reklamu, kliknuli na nju i otišli na stranicu s proizvodom koji vas interesira.

Nije došlo do kupovine i napustili ste stranicu.

Zatim se usred čitanja objava na Facebooku ili Instagramu pojavilo ovo:

posebna ponuda fejsbuk - popusti fejsbuk - reklama za popuste - reklama za kupone
Posebna ponuda – Facebook reklama za kupon koji se ne odbija!

Prilično pametno, zar ne?

Ovo je jedan od najboljih načina za uvećanje prodaje, a nije ga teško provesti u djelo.

Sve što trebate jest da ovom reklamom targetirate one korisnike koji su preko reklame došli na stranicu i obratite im se pomoću FB Pixel-a. Tome retargetiranje inače i služi.

Ono što se NIKAKO ne smije raditi jest nuđenje popusta na proizvode onima koji su već kupovali te proizvode po standardnoj cijeni. Oni će se osjećati prevareno, kao i da je ono što su već kupili manje vrijedno nego što su do tada mislili.

S druge strane, stari će se kupci osjećati sretno ako im se ponudi popust na neki novi proizvod. Ovako ćete ojačati lojalnost kupaca prema brandu, a sam brand će dobiti na vrijednosti.

Kada su još popusti/kuponi dobar izbor

Ako imate neku listu pratitelja, njima bi definitivno trebalo ponuditi kupone za popust.

Prikupite e-mailove, napravite listu i pošaljite im e-mail u kojem će se osjećati posebnim jer im se nudi popust!

Savjet: Neka naslov e-maila bude takav da privuče pozornost i izazove iznenađenje!

iznenadjenje popusti
Iznenađenje uslijed saznanja da su popusti!

Kuponi s popustima su fenomenalni za one koji su prvi put na stranici branda (Earlybird, što bi se reklo). Na ovaj način ćete motivirati ljude da kupe svoj prvi proizvod (što je uvijek i najteže), a ukoliko je proizvod dovoljno kvalitetan, onda je odrađen dvostruko dobar posao.

Postotak napuštanja košarice je nešto što muči veliki broj eCommerce trgovina. On se definitivno može umanjiti ako se u tom trenutku aktivira popust s kuponom. Oni korisnici koji su proizvode stavili u korpu su na ivici da nešto kupe, pa je efikasnost ovih kupona na doista visokom nivou.

Na što treba dodatno obratiti pozornost

U kreiranju popusta i kampanja za popuste je potrebno obratiti pažnju na više stvari, počev od izgleda samih reklama, pa do načina i vremena kada se popusti najavljuju i kreću.

Pa, krenimo s izgledom reklame…

Izgled reklame

Kada se kreiraju kampanje vezane za popuste veoma je važno kako se one grafički prikazuju. Dizajn reklame jednostavno MORA biti profesionalan i u kreiranju dizajna definitivno ne treba štedjeti ili zanemariti njegovu važnost.

Ono što bi reklamna kampanja u sebi trebala sadržati jest vremenski rok – do kada traje. Ako ne označite do kada traje kampanja, potencijalni kupci neće imati određeni pritisak da posjete vašu trgovinu i naruče što prije.

Niko ne želi biti izostavljen ili propustiti nešto, vjerujte nam, a na tome se temelji svaka dobra kampanja. Također, dizajn u kampanjama bi trebao biti personaliziran, u skladu s bojama i imidžom, ali i porukom branda.

Sve ovo utječe na vrijednost koju brand ima.

Veliki popusti su “no-no”

Ako se odlučite na davanje OGROMNOG popusta na proizvode koji su u ponudi, ljudi će posumnjati u kvalitetu proizvoda.

Sigurno vam se već dogodilo da ste ušli u samoposlugu i vidjeli neki proizvod kojem je cijena umanjena za više od 60%. Prva pomisao vjerojatno vam je bila – “ističe rok”.

Zato nemojte praviti popuste koji su “previše dobri da bi bili istiniti”.

Najava kampanje – Prije nego što ona počne

Najbolje kampanje počinju s pravovremenom najavom.

Npr. ukoliko želite da plasirati kampanju s popustima na Crni Petak, idealno bi bilo da se s najavama da će se ona doista i dogoditi započne danima prije Crnog Petka.

Mnoge kompanije (ima i domaćih) imaju takozvani Crni Studeni – tijekom cijelog mjeseca imaju popuste, ali i reklame.

crni petak reklama - black friday kampanja - crni petak reklame popusti
Spremate li reklamnu kampanju za Crni Petak?

Ukoliko ste se odlučili za e-mail kampanju, ona bi se trebala sastojati od četiri dijela:

  • Najava
  • Lansiranje – početak popusta
  • Obavijest o tome da je posljednji dan popusta
  • Poziv pred sam kraj akcije

Pogledajte savjete koji će vam pomoći da povećate prodaju za Valentinovo!

I Brendly nudi popuste

Brendly 23.11.2020. uvodi novu mogućnost na platformi – mogućnost kreiranja popusta i kupona za proizvode koje želite. 

Proizvodi koje obeležite da su na akciji (za koje će važiti popust) će se vizualno razlikovati na prodavnici i biće jasno uočljivi kupcima, kao i vreme trajanja popusta.

Uz to, Brendly je odlučio da se do kraja Decembra i sam da popust na svoje proizvode. 

popusti procenti
Procentualni popusti

Sve bazne cene proizvoda na platformi umanjuju, tako da će naši korisnici u doba praznika imati šansu da zarade znatno više nego inače!

Savjet za vašu Brendly trgovinu

Ukoliko želite pokrenuti akciju vezanu za popuste na svojoj Brendly trgovini, naša je preporuka da napravite kategoriju s posebnim imenom (Black Friday, Crni Petak, Popusti, Novogodišnja akcija i slično) kako bi se vaši proizvodi na koje vrijedi popust istaknuli i kako bi im korisnici lakše pristupili.

Nemate trgovinu na Brendly platformi? Saznajte što je i pokrenite svoj brand odmah!

Riječ za kraj

Ono što je bitno znati ako se odlučite na korištenje popusta jest da je to prodajna TAKTIKA, a ne STRATEGIJA.

Dakle, strategija bi trebala biti destinacija (cilj koji želite ostvariti, npr. brand awareness – svijest o brendu), a ne taktika – način na koji se provodi.

Korištenje popusta je dobro ako služi za podizanje vrijednosti branda i ne treba ga uvijek koristiti, već samo za specijalne prilike.

Jeste li spremni za akciju?

Izvor: https://brendly.hr/popusti/

Author Brendly podrška

Nikada nije bilo lakše pokrenuti svoj brand

Brzo, jednostavno i bez inicijalnih troškova za skladište i online trgovinu, pokreni prodaju proizvoda sa svojim dizajnom.